ما که بالاخره نفهمیدیم در این شهر کی به کیه اما بخوانید، و تحقیق کنید و سپس بپذیرید !!

دوست عزیز و همکار عزیز  شما خبرنگاری  در وبلاگ خود  تیتر می زند:
اصرار مدیران مرکز برای ماندن "آقای مدیر"و انکار مسئولان استان یزد برای حضور وی؟!
این یعنی القای مخالفت با شایسته سالاری و نگاه حزبی
خبری این روز ها  با غوغا سالاری انعکاس یافته است :
"آقای مدیر"استعفا داد!
 اما اصل ماجرا چیست؟!
 "آقای مدیر"یار گرمابه و گلستان  ...... و غیره چون کارمند اداره تحت مدیریتش  نبوده است و اصلا نمی دانیم کارمند کجاست برای دریافت حکم مدیریت بر اداره تحت نظرشان  که انگار تنفیض حکم مدیریت به کارمندان قرار دادی یا غیر رسمی ممنوع است احتمال تخلف اولیه هم می رود بالاخره درست یا نادرست برای این که این یاور همیشه در صحنه ی غوغا سالاران   بیکار نشود حکم مدیریت می گیرد و می شود رئیس  اداره .... یزد اسفند سال 1392 با اتمام  مأموریت ،اداره مرکزی تهران  به عنوان یک طرف ماجرا حکم مأموریت ایشان را برای تمدید ارسال نمی کند ،یعنی ما دیگر ایشان را نمی خواهیم و عملا کار  "آقای مدیر" اسفند1392 در نهاد..... به اتمام می رسد.
اداره مرکزی در تهران  اگرچه تاکنون زیر بار افراد معرفی شده از طرف استانداری از جمله چند فرماندار تازه برکنار شده نرفته است اما  نسبت به تمدید مدت مأموریت  "آقای مدیر" هم اقدامی نمی کند و "آقای مدیر"که روزی روزگار دست راست و عزیز دردانه ی مدیریت ارشد استان بود از اینجا رانده و از آن جا مانده می شود و نسبت به جو سازی( که تبحری عجیب در این مورد دارد) اقدام می کند.
خبرنگار محترم هم  که ادعای خبرنگاری دارد بدون اطلاع و تنها در جهت نمک شناسی که چند سال به عنوان مسئول خبرگزاری تحت نظر  "آقای مدیر" حقوق بگیر ایشان بوده است و یا به منظور دلجویی از "آقای مدیر"57 روز پس از اتمام مأموریت "آقای مدیر"در نهاد تیتر می زند:
اصرار مدیران مرکز برای ماندن "آقای مدیر"و انکار مسئولان استان یزد برای حضور وی؟!

سایت های منتشر کننده خبری مشابه به هر دلیل آن خبر یعنی استعفای "آقای مدیر"را حذف کردند اما خبرنگار محترم  حاضر به حتی ارائه ی توضیحی کوچک هم نشد
حال تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

این اتفاق شبیه اعلام انصراف کاندیدایی است که رد صلاحیت شده بود و عالم و آدم هم می دانستند ولی وقتی رو دار باشی و کوتاه بیا هم نباشی بعد از برکناری، استعفا می دهی یا اعلام انصراف می کنی!! باز هم صدرحمت به  رئیس سابق دانشگاه یزد که با وجود خبرداشتن از حکم برکناری اش ایستادگی کرد تا رسما برکناری اش را اعلام کنند در حالی که می توانست استعفا بدهد یا خود را بازنشسته کند برخی از آدم ها چقدر .................. ترجیح می دهند
"آقای مدیر"""مقصر نیست شاید تاوان مهر و کفشی است که به سمت ............!
عجب روزگاری

اشتراک و ارسال مطلب به:
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا